Veelgestelde vragen topticketshop.nl
+Hoe kan ik tickets bestellen?

Het bestellen van tickets bij topticketshop.nl is snel, eenvoudig en veilig. U kunt uw tickets in 3 stappen bestellen.

  • Nadat u de artiest van uw voorkeur heeft geselecteerd, heeft u vaak de keuze uit meerdere data, locaties en tijden. Als u een keuze heeft gemaakt kunt u vervolgens klikken op “Tickets”.
  • U krijgt nu de keuze uit de beschikbare rangen en prijzen. Hier kunt u ook het aantal kaarten dat u wenst selecteren. Als u vervolgens klikt op “TICKETS RESERVEREN” kunt u uw persoonlijke gegevens invullen.
  • Na het invullen en controleren van uw gegevens en het selecteren van de door u gewenste betaalmethode, klikt u op “Plaats mijn bestelling” en voltooit u de betaling.
  • Hierna krijgt u de bevestiging van uw bestelling met uw ordernummer te zien. Deze bevestiging ontvangt u ook per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres.

+Het lukt mij niet een bestelling te plaatsen, wat kan ik doen?

Mocht het niet lukken om een bestelling te plaatsen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn op werkdagen tussen 12.00 uur en 17.00 uur bereikbaar op 085 744 1447. Wij kunnen u dan helpen met uw bestelling.

+

Zijn mijn zitplaatsen naast elkaar?

topticketshop.nl streeft ernaar alle zitplaatsen die in 1 bestelling zijn besteld, naast elkaar te plaatsen. Bij grote orders kunnen wij echter niet garanderen dat alle plaatsen naast elkaar zijn. Uiteraard proberen wij dan wel plaatsen achter elkaar of dicht in de buurt van elkaar te reserveren.

+

Ik heb al een bestelling geplaatst, maar wil graag een extra kaartje bestellen, wat kan ik doen?

Als u een extra kaartje wilt bestellen, adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice van topticketshop.nl via klantenservice@topticketshop.nl. Daarnaast kunt u direct een medewerker spreken via 085 744 144 7. Wij kunnen de beschikbaarheid van kaartjes dan controleren en als het mogelijk is een extra kaartje voor u reserveren.

+Kan ik bij topticketshop.nl rolstoelplaatsen kopen?

Bij topticketshop.nl worden er helaas geen speciale rolstoel- en begeleiderplaatsen aangeboden. Heeft u deze wel nodig, dan adviseren wij u contact op te nemen met de organisatie of locatie van het evenement.

+Waar vind ik mijn ordernummer?

U vindt uw ordernummer in de bevestiging die u na het plaatsen van de bestelling per e-mail heeft ontvangen. Mocht u de orderbevestiging niet meer hebben, kunt u het ordernummer ook altijd terugvinden op uw rekeningafschrift.

+Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

De orderbevestiging is direct na het plaatsen van uw bestelling per e-mail verstuurd. Wellicht is deze e-mail in uw ongewenste postvak terecht gekomen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@topticketshop.nl of telefonisch via 085 744 1447 om de orderbevestiging opnieuw op te vragen.

+

Waarom zijn de kaartjes bij topticketshop.nl soms duurder?

topticketshop.nl is een wederverkoper, onze prijzen zijn gebaseerd op vraag en aanbod. Wanneer een evenement bijvoorbeeld is uitverkocht worden de prijzen automatisch wat hoger. Ook als de vraag naar een bepaald evenement groot is bij topticketshop.nl dan zal de prijs vanzelf hoger worden. Het evenement hoeft dus niet per definitie uitverkocht te zijn bij het oorspronkelijke verkooppunt. Soms zijn er een groter aantal kaartjes beschikbaar en kunnen de prijzen lager zijn dan de originele ticketprijs. In de vliegticket business staat dit bekend als dynamic pricing en is het volkomen normaal en geaccepteerd dat consumenten niet allemaal dezelfde prijs betalen.

Veel klanten zijn bij ons vaste klant omdat ze het prettig vinden dat wij hun de zorg uit handen nemen van het vinden van een kaartje voor hun favoriete artiest/musical. Ook hoeven onze klanten de voorverkoopdata niet meer in de gaten te houden en hoeven ze niet uit te zoeken op welke website de artiest/musical wordt verkocht of dat er misschien een speciale presale is waar u lid voor moet worden. Kortom topticketshop.nl maakt het mogelijk om op het laatste moment nog te beslissen naar een uitverkocht evenement te gaan en maakt het bestellen van kaartjes voor de digibeet zo makkelijk mogelijk! En dat allemaal zonder wachtrijen. 

+

Waarom staat er een andere naam op mijn ticket?

topticketshop.nl is een wederverkoper van tickets voor evenementen. Om die reden kan er een andere naam op uw tickets staan. De kaarten die u besteld zijn toegangskaarten voor het evenement. Deze zijn niet persoonsgebonden. Dit houdt in dat een ieder die in het bezit is van een toegangskaart, toegang heeft tot het evenement.Het is alleen belangrijk dat de bar- of QR-code op de tickets goed leesbaar is. Een uitzondering doet zich voor als de organisator expliciet vermeldt dat de tickets op naam moeten staan.

+Ik wil mijn bestelling graag wijzigen, is dat mogelijk?

Mocht u uw bestelling willen aanpassen, dan is dat binnen bepaalde grenzen meestal wel mogelijk. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@topticketshop.nl.

+Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste bestelling te annuleren. Indien u een doorlopende annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeraar is het in sommige gevallen mogelijk om de gemaakte kosten te declareren. Wij willen benadrukken dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de afhandeling van de declaratie en verwijzen u hiervoor naar uw verzekeraar.

+

Hoe kan ik betalen bij topticketshop.nl?

Betalen op topticketshop.nl kan veilig en eenvoudig op de volgende manieren:

  • iDEAL (betalen via internetbankieren van uw eigen bank)
  • Creditcard (MasterCard, VISA en AMEX)
  • Eenmalige machtiging (bedrag wordt eenmalig van uw rekening afgeschreven)

+Kan ik bij jullie betalen met theater- of cadeaubonnen?

Helaas kunt u bij ons niet betalen met theater- of andere cadeaubonnen.

+Wanneer worden mijn tickets bezorgd?

Als uw betaling is geaccepteerd zal topticketshop.nl zich inspannen om de tickets 10 werkdagen vóór aanvang van het evenement aan u te leveren. De verwachte leverdatum staat op uw orderbevestiging die wij u per e-mail hebben toegestuurd.

+Kan ik de tickets ook afhalen bij jullie kantoor?

Het afhalen of kopen van tickets bij ons kantoor is niet mogelijk.

+

Kan ik mijn tickets verkopen aan topticketshop.nl?

Als u niet naar een evenement kunt gaan of u heeft om een andere reden tickets over, dan kunt u deze aan topticketshop.nl aanbieden. Op onze site kunt u een formulier invullen om uw tickets aan te bieden.Klik hier om naar het formulier te gaan.

+

Hoe ik de status van mijn bestelling en betaling controleren?

Na het plaatsen uw bestelling ontvangt u automatisch een e-mail met uw orderbevestiging en inloggegevens. Met uw inloggegevens kunt u bovenaan de website inloggen en de status van uw bestelling controleren. Zodra wij uw kaarten per e-mail hebben verstuurd, kunt u deze ook downloaden door in te loggen op de website. 

+

Op mijn (creditcard)rekeningafschrift kom ik de naam Buckaroo tegen. Wie of wat is dat?

Buckaroo BV is de betalingsafhandelaar van topticketshop.nl. Alle betalingen die worden gedaan op topticketshop.nl lopen via Buckaroo en worden door hen volledig afgehandeld. Als u vragen heeft over uw betaling of daaraan gerelateerde zaken kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@topticketshop.nl. U kunt geen contact opnemen met Buckaroo, zij verzorgen enkel het betalingsverkeer en zijn niet op de hoogte van de status van uw bestelling.

+Kan ik via TopTicketshop doneren aan een goed doel?

Ja dat kan! TopTicketshop biedt van tijd tot tijd de mogelijkheid bij het plaatsen van bestellingen een donatie te doen aan een goed doel, bijvoorbeeld als er een landelijke actie loopt. U kunt zelf kiezen welk bedrag u doneert. Donaties worden door TopTicketshop wekelijks overgemaakt aan het goede doel in kwestie. Een donatie is definitief en kan niet terugstort worden aan de donateur, ook niet als de koop ontbonden wordt, bijvoorbeeld omdat een evenement wordt afgelast of verplaatst.

+Waarom ontvang ik een voucher?

Bij een afgelast evenement zullen wij u automatisch een voucher sturen ter waarde van 110 procent van uw oorspronkelijke bestelling. U ontvangt uw unieke code digitaal, op het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst.

Bij een verplaatst evenement wordt uw bestelling automatisch omgeboekt naar de nieuwe datum. Kunt u niet op deze datum? Neem dan contact op met de klantenservice voor het aanvragen van een voucher.

De voucher is onbeperkt geldig, u hoeft dus niet gehaast een bestelling te plaatsen. U kunt de voucher gebruiken voor elk evenement waarvoor wij tickets aanbieden op onze site. Uw voucher is niet persoonsgebonden. U kunt deze dus ook aan iemand anders overdragen of cadeau doen.

+Hoe gebruik ik mijn voucher?

De voucher kunt u invullen in de winkelwagen. Aan de rechterkant van de pagina ziet u een overzicht van uw bestelling en de totaalprijs. Hier klikt u op: kortingscode invullen. In het vakje dat vervolgens verschijnt kunt u de voucher invullen.

De voucher is onbeperkt geldig; gebruikt u niet de gehele waarde bij uw bestelling? Bewaar de code dan goed want u kunt deze gebruiken tot de gehele waarde gebruikt is.
Bent u toch uw voucher kwijtgeraakt? Dan kunt u inloggen op onze site: uw voucher staat ook op uw persoonlijke pagina.