• Eigentijds met humor. Eigentijds met humor.
    Geverifieerde aankoop
    Regina Groenestein uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 11 maart 2024 19:24 in Delamar Amsterdam

    Lees wat Regina Groenestein schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Regina Groenestein over TopTicketshop

    Tickets en informatie helder en op tijd geregeld. Tickets en informatie helder en op tijd geregeld.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Het was prachtig Het was prachtig
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 11 maart 2024 18:58 in Delamar Amsterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Ik was verrast dat het door verkochte tickets waren. Voelde me wel genept. Ik was verrast dat het door verkochte tickets waren. Voelde me wel genept.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Wat een uitstraling van alle personages Wat een uitstraling van alle personages
    Het was heerlijk om Simone en haar medespelers op het toneel te zien en te horen. Zelfs een valse noot werd door alle enthousiasme meegedragen Het was heerlijk om Simone en haar medespelers op het toneel te zien en te horen. Zelfs een valse noot werd door alle enthousiasme meegedragen
    Geverifieerde aankoop
    Inge van Vuure uit Amsterdam,Nederland

    is naar De Hospita geweest op 11 maart 2024 15:31 in Delamar Amsterdam

    Lees wat Inge van Vuure schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Inge van Vuure over TopTicketshop

    Jammerlijk Jammerlijk
    Wij hadden heel andere rij en stoelen aangegeven. Degene die de kaarten had besteld had niet in de gaten dat hij dit via TOPTICKETshop had gedaan. Omdat er een onbekende naam op de ticket stond waren wij zelfs bang dat de entree kaarten niet geldig waren Wij hadden heel andere rij en stoelen aangegeven. Degene die de kaarten had besteld had niet in de gaten dat hij dit via TOPTICKETshop had gedaan. Omdat er een onbekende naam op de ticket stond waren wij zelfs bang dat de entree kaarten niet geldig waren
    Reactie van Topticketshop: Beste Inge, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Inge, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig Geweldig
    Geverifieerde aankoop
    Jacqueline De Reus uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 11 maart 2024 09:55 in Delamar Amsterdam

    Lees wat Jacqueline De Reus schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Jacqueline De Reus over TopTicketshop

    Betaalde 30 euro meer voor een middag terwijl in de avond wilde Betaalde 30 euro meer voor een middag terwijl in de avond wilde
    Reactie van Topticketshop: Beste Jacqueline, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. u heeft zelf voor smiddags gekozen dus dan leveren wij ook smiddags. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Jacqueline, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. u heeft zelf voor smiddags gekozen dus dan leveren wij ook smiddags. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • heel erg leuk heel erg leuk
    Mij niet gerealiseerd dat 9b balkon nogal lastig is als je rollator moet gebruiken maar voorstelling maakte alles goed! Mij niet gerealiseerd dat 9b balkon nogal lastig is als je rollator moet gebruiken maar voorstelling maakte alles goed!
    Geverifieerde aankoop
    Rennie Okkema uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 10 maart 2024 19:18 in Delamar Amsterdam

    Lees wat Rennie Okkema schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Rennie Okkema over TopTicketshop

    Verwarrend ,vanwege andere naam op kaarten en verschil in prijs Verwarrend ,vanwege andere naam op kaarten en verschil in prijs
    Reactie van Topticketshop: Beste Rennie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Rennie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: