• In één woord geweldig!!! In één woord geweldig!!!
    Fantastisch Fantastisch
    Geverifieerde aankoop
    Roos Troost uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 23 maart 2024 06:21 in Nieuwe Luxortheater Rotterdam

    Lees wat Roos Troost schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Roos Troost over TopTicketshop

    Heel goed Heel goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Prachtig Prachtig
    Een mooi verhaal. Een mooi verhaal.
    Geverifieerde aankoop
    Corrie Brand uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 21 maart 2024 22:26 in Nieuwe Luxortheater Rotterdam

    Lees wat Corrie Brand schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Corrie Brand over TopTicketshop

    Goed Goed
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goede ervaring Goede ervaring
    Jammer dat we niet alles goed konden verstaan. Ligt wellicht aan ons gehoor van 85-jarigen. Of aan de dictie van de sprekende en zingende spelers? Jammer dat we niet alles goed konden verstaan. Ligt wellicht aan ons gehoor van 85-jarigen. Of aan de dictie van de sprekende en zingende spelers?
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 22 maart 2024 18:07 in Nieuwe Luxortheater Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Hadden dit nog nooit zo meegemaakt. Hadden dit nog nooit zo meegemaakt.
    Niet inde rij hoeven staan voor onze tickets! Service! Niet inde rij hoeven staan voor onze tickets! Service!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Knappe voorstelling Knappe voorstelling
    Goed verzorgd en onderhoudend Goed verzorgd en onderhoudend
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 21 maart 2024 22:38 in Nieuwe Luxortheater Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Veel te groot prijsverschil met originele prijs . Veel te groot prijsverschil met originele prijs .
    Alles prima nagekomen wat beloofd was. Helaas vond ik het prijsverschil niet in verhouding. Alles prima nagekomen wat beloofd was. Helaas vond ik het prijsverschil niet in verhouding.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • 6 6
    Geverifieerde aankoop
    Joke Have uit Wateringen,Nederland

    is naar De Hospita geweest op 21 maart 2024 23:59 in Nieuwe Luxortheater Rotterdam

    Lees wat Joke Have schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Joke Have over TopTicketshop

    Slechte plaatsen, Slechte plaatsen,
    Reactie van Topticketshop: Beste joke, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste joke, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: