• Geweldig, Simone Kleinsma blijft een topper. Geweldig, Simone Kleinsma blijft een topper.
    Geverifieerde aankoop
    Anneke De Vente uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 6 mei 2024 16:19 in Chasse Theater Breda

    Lees wat Anneke De Vente schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anneke De Vente over TopTicketshop

    Goed geregeld Goed geregeld
    Snel en duidelijk Snel en duidelijk
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Fantastisch Fantastisch
    Slechte bewegwijzering in Chasse moeilijke verlating parkeergarage! Slechte bewegwijzering in Chasse moeilijke verlating parkeergarage!
    Geverifieerde aankoop
    Catharina Joosen uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 6 mei 2024 12:04 in Chasse Theater Breda

    Lees wat Catharina Joosen schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Catharina Joosen over TopTicketshop

    Goed! Goed!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Perfect genoten Perfect genoten
    Geverifieerde aankoop
    J Hartendorp uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 1 mei 2024 18:58 in Rai Amsterdam Amsterdam

    Lees wat J Hartendorp schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van J Hartendorp over TopTicketshop

    Perfect genoten Perfect genoten
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig Geweldig
    Geverifieerde aankoop
    Gerda Berend uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 1 mei 2024 08:10 in Rai Amsterdam Amsterdam

    Lees wat Gerda Berend schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Gerda Berend over TopTicketshop

    Teleurstellend Teleurstellend
    Heb veel teveel betaald ,maarwas niet goed geïnformeerd Heb veel teveel betaald ,maarwas niet goed geïnformeerd
    Reactie van Topticketshop: Beste Gerda, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Gerda, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geluid was heel slecht Geluid was heel slecht
    Mooie voorstelling, maar helft niet verstaan Mooie voorstelling, maar helft niet verstaan
    Geverifieerde aankoop
    Aleid Zickhardt uit Nederland

    is naar De Hospita geweest op 2 mei 2024 16:04 in Rai Amsterdam Amsterdam

    Lees wat Aleid Zickhardt schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Aleid Zickhardt over TopTicketshop

    Te duur voor slechte zallervaring, voelde me afgezer Te duur voor slechte zallervaring, voelde me afgezer
    Dacht goede plaatsen te hebben (€.84,-), maar zat slecht, achteraan, onder balcon, zoals gezegd slecht geluid Dacht goede plaatsen te hebben (€.84,-), maar zat slecht, achteraan, onder balcon, zoals gezegd slecht geluid
    Reactie van Topticketshop: Beste Aleid, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Aleid, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: