• Acrobatiek wordt kunstvorm Acrobatiek wordt kunstvorm
    Helemaal fantastisch. Super show echt onvoorstelbaar goed Helemaal fantastisch. Super show echt onvoorstelbaar goed
    Geverifieerde aankoop
    Josca Kortekaas uit Kwintsheul,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op 18 september 2023 19:13 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Josca Kortekaas schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Josca Kortekaas over TopTicketshop

    Goed geregeld Goed geregeld
    Prima Prima
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • geweldig geweldig
    dit had je moeten zien. dit had je moeten zien.
    Geverifieerde aankoop
    Emiel Rouws uit Breda,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op 18 september 2023 19:04 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Emiel Rouws schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Emiel Rouws over TopTicketshop

    B B
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Prachtig Prachtig
    Goed voor elkaar. Goed voor elkaar.
    Geverifieerde aankoop
    Jan kant uit Warmenhuizen,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op 18 september 2023 19:36 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Jan kant schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Jan kant over TopTicketshop

    Prima Prima
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Cirque du soleil zelf was geweldig. Cirque du soleil zelf was geweldig.
    De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen. De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen.
    Geverifieerde aankoop
    Cobie van Pelt de Ruever uit Terneuzen,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op 18 september 2023 19:35 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Cobie van Pelt de Ruever schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Cobie van Pelt de Ruever over TopTicketshop

    Slecht. Slecht.
    De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen. De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen.
    Reactie van Topticketshop: Beste Cobie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Wij zijn een wederverkoper van tickets dus kunnen wij helaas niets doen aan een stoel die kapot is. Hoe vervelend dat ook is het is niet de taak van topticketshop om de stoelen te repareren maar dat is aan de organisator van het evenement. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Cobie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Wij zijn een wederverkoper van tickets dus kunnen wij helaas niets doen aan een stoel die kapot is. Hoe vervelend dat ook is het is niet de taak van topticketshop om de stoelen te repareren maar dat is aan de organisator van het evenement. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Kleurrijk spectakel Kleurrijk spectakel
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit 's-Gravenzande,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op 18 september 2023 19:09 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Topplaats Topplaats
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: