• heel leuk heel leuk
    Het was prachtig Het was prachtig
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op 24 juli 2023 17:25 in Het Vrijthof Maastricht

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Makkelijk Makkelijk
    Het was makkelijk tickets te regelen Het was makkelijk tickets te regelen
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Erg genoten Erg genoten
    Uitstekend in prima ambiance Uitstekend in prima ambiance
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Zeist,Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op 24 juli 2023 17:22 in Het Vrijthof Maastricht

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig Geweldig
    Ondanks het slechte weer, was het een mooie show ,enkel het gospel gedeelte vond ik minder ,was meer gegil dan zang ,voor de rest topavond. Ondanks het slechte weer, was het een mooie show ,enkel het gospel gedeelte vond ik minder ,was meer gegil dan zang ,voor de rest topavond.
    Geverifieerde aankoop
    Richard Blok uit Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op 24 juli 2023 17:12 in Het Vrijthof Maastricht

    Lees wat Richard Blok schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Richard Blok over TopTicketshop

    Goed geregeld Goed geregeld
    Tickets goed geregeld ,kosten wel de helft meer dan de reguliere prijs ,maar goed ,je wilt er nou eenmaal heen . Tickets goed geregeld ,kosten wel de helft meer dan de reguliere prijs ,maar goed ,je wilt er nou eenmaal heen .
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Teleurstellend omdat we haast niets zagen Teleurstellend omdat we haast niets zagen
    Het regende en daar kan André niets aan doen. De muziek was mooi. Iedereen zat echter ingepakt op zn stoel en podium heb ik niet gezien. De schermen die aan beide zijden hingen die zaten veel te laag dus ook daar slecht zicht op. Verder zouden meer - en hogere schermen beter zijn of zitplaatsen in tribunevorm opbouwen. Het regende en daar kan André niets aan doen. De muziek was mooi. Iedereen zat echter ingepakt op zn stoel en podium heb ik niet gezien. De schermen die aan beide zijden hingen die zaten veel te laag dus ook daar slecht zicht op. Verder zouden meer - en hogere schermen beter zijn of zitplaatsen in tribunevorm opbouwen.
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Sint-Michielsgestel,Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op 24 juli 2023 17:19 in Het Vrijthof Maastricht

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Jammer dat een kaartje over de kop gaat qua prijs Jammer dat een kaartje over de kop gaat qua prijs
    Mail verkeer, bestellen en informeren was allemaal prima. Mail verkeer, bestellen en informeren was allemaal prima.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geen ster waard, enorme tegenvaller. Geen ster waard, enorme tegenvaller.
    Tweede rang gezeten. Geen ster waard. Geen zicht ook niet op de schermen, slecht geluid, herrie van terrassen, zodat praten van Andre ook niet te verstaan was. Hierdoor totaal geen beleving van de show. Op tv krijg ik kippevel, nu deed het me totaal niets. Deel van het publiek is na 10 minuten al boos opgestapt. Tweede rang gezeten. Geen ster waard. Geen zicht ook niet op de schermen, slecht geluid, herrie van terrassen, zodat praten van Andre ook niet te verstaan was. Hierdoor totaal geen beleving van de show. Op tv krijg ik kippevel, nu deed het me totaal niets. Deel van het publiek is na 10 minuten al boos opgestapt.
    Geverifieerde aankoop
    Anja De Waal uit Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op 24 juli 2023 17:16 in Het Vrijthof Maastricht

    Lees wat Anja De Waal schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anja De Waal over TopTicketshop

    Dure bemiddelaar en onbetrouwbaar. Dure bemiddelaar en onbetrouwbaar.
    Niet de geboekte stoelen gekregen die volgens plattegrond aangekocht waren. 129 euro betaald voor een kaartje van 95 euro. Niet de geboekte stoelen gekregen die volgens plattegrond aangekocht waren. 129 euro betaald voor een kaartje van 95 euro.
    Reactie van Topticketshop: Beste Anja, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Verder geeft u aan dat u niet de geboekte stoelen heeft gekregen. Ik zie in uw orderbevestiging staan dat u plaatsen in vak B1 op rij 32 heeft besteld. Deze hebben wij u ook geleverd. Dus ik vind het vreemd dat u zegt dat de plaatsen niet correct waren, want wij hebben u precies geleverd wat u besteld heeft. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste Anja, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Verder geeft u aan dat u niet de geboekte stoelen heeft gekregen. Ik zie in uw orderbevestiging staan dat u plaatsen in vak B1 op rij 32 heeft besteld. Deze hebben wij u ook geleverd. Dus ik vind het vreemd dat u zegt dat de plaatsen niet correct waren, want wij hebben u precies geleverd wat u besteld heeft. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: